fbpx
İletişim Fakültesi

Yayınlar

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

AKADEMİK

FAKÜLTELER
İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Kitap ve Kitap Bölümlerimiz

 

Prof. Dr. Ayhan Biber

Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:125, ISBN:9755918841

Küreselleşmenin Yüzleri

Bölüm Adı:Felsefe ve Edebiyatta Küresel Düşler, Küresel Kabuslar, BAŞKAN Filiz, BİBER Ayhan, KEYMAN Fuat, SARIBAY Ali Yaşar, Yayın Yeri:Everest, Editör:BAŞKAN Filiz, Basım sayısı:1,

Halkla İlişkilerde Teorik Bir Çerçeve

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Vadi, Sayfa sayısı:123, ISBN:9756768592,

Halkla İlişiklerde Temel Kavramlar

 

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:127, ISBN:9789944770927,

Savunma Yönetimi – Disiplinlerarası Bir Yaklaşım

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel Bilimsel, Sayfa sayısı: 460,

ISBN:9786253930264

Doç. Dr. Mehmet Yakın

Editörlüğünü Doç. Dr. Mehmet YAKIN’ın yapmış olduğu Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri Kitabı içerisinde:

  • Yakın, Mehmet (2024), Dijital Mecranın Pazarlama İletişimi: TikTok – Faydası Çok İletişim Kampanyası, Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, (Ed.: Mehmet YAKIN), Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul, ss: 21-38.

 

  • Toku, Aslı Burcu (2024), Dijital İçerik Pazarlaması Uygulamaları: “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” Bir Kahve Belgeseli Örneği, Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, (Ed.: Mehmet YAKIN), Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul.

 

  • Törün, Ufuk (2024), Dijital Pazarlamada Giyilebilir Teknoloji Ürün Reklamlarının Kullanıcı Deneyimi Fonksiyonu,  Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, (Ed.: Mehmet YAKIN), Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul.

 

 

  • Orha Hazar, Sevda (2024), Dijital Pazarlama İletişimi Bağlamında Sponsorluk: Puma’nın Atakaş Hatayspor Sponsorluğu Örneği, Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, (Ed.: Mehmet YAKIN), Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul, ss: 149-174.

 

  • Çınar, Esra ve Emecen, Merve (2024), Dijital Pazarlama İletişimi ve Popüler Kültür: Louis Vuitton Örneği, Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, (Ed.: Mehmet YAKIN), Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul, ss: 101-124.

Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Mehmet Yakın’ın “Rethinking Media in Light of Current Discussions and Trends” kitabı içerisinde “Rethinking Media Through Street Art: An Analytical Study of Banky’s Impact” başlıklı bölümü yayınlanmıştır.

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya,

Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven,

Yayın Yeri:Hiperlink  Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya

Bölüm Adı:İstanbul Metropoliten Alanındaki Reklam Ajanslarının Yer Seçim Tercihleri Üzerine Bir İnceleme, TARAKÇI SEZEN, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Hiper Yayın, Editör:Yakın, Mehmet; Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:117 -138

Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising

Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Eşiyok, Elif, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:572, ISBN:1799832015, Bölüm Sayfaları:180 -194

Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar

Bölüm Adı:”Filmin Sonu Böyle Mi Olmalıydı?”: Canım Kardeşim Filminde Sunulan Toplumsal Gerçekçiliğin LÖSEV Reklamında Toplumsal Dayanışmaya Dönüşümü, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör:Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7045-75-9, Bölüm Sayfaları:191 -213

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships

Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Information Resources Management Association, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:2012, ISBN:1668462877, Bölüm Sayfaları:361 -375

Debates on Media and Communication Studies

Bölüm Adı:Using Cultural Nostalgia in Corporate Image Advertising: Ziraat Bank 155th Anniversary Ad Example, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Limited, Editör:Doğan, Emrah Öze, Nuran, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:219, ISBN:978-1-912503-73-5, Bölüm Sayfaları:187 -202

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Urzeni Yayınları,

Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Bölüm Adı:Dijital Reklamcılık ve Gerçek Zamanlı Pazarlama: IKEA, Dolu Yağışı Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2, Bölüm Sayfaları:271 -295

Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak

Mehmet Yakın, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Sayfa sayısı:246, ISBN:9786057941305

Contemporary Issues in Labor, Public Finance Administration

Bölüm Adı:Perception Towards Advertising Sector Professionals: Presentation of Advertiser on Ekşi Sözlük, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Ltd., Editör:DEMİRDİZEN ÇEVİK Derya, GEYİK Osman, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:170, ISBN:978-1-912503-85-8, Bölüm Sayfaları:141 -152

Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak

Bölüm Adı:Reklamlar Üzerinden Tartışılan Erkeklik: Gillette ve Egard Reklamları Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:246, ISBN:978-605-7941-30-5, Bölüm Sayfaları:129 -148

Medya ve Beden

Bölüm Adı:Dijital Reklamcılıkta Haz Nesnesi Olarak Erkek Bedeni: Biscolata Carlos Uygulaması Üzerine Eleştirel Bir Söylem, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Detay, Editör:KURUOĞLU Huriye, TÖRE ÖZSEL Kadriye, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:321, ISBN:9786052540527, Bölüm Sayfaları:276 -299

İletişimde Serbest Yazılar

Bölüm Adı:Reklamda Algı Yönetimi, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:PİRA, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-113-7, Bölüm Sayfaları:399 -422

Stratejik Dijital Pazarlama

Bölüm Adı:Dijital Pazarlama Stratejileri, BİLİS ALİ EMRE, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Beta, Editör:Bil Erkan, Özdemir Erkan, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:245, ISBN:978 – 625 – 436 – 040 – 4, Bölüm Sayfaları:21 -46

Reklam Ajansı Yönetimi

Editör: Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Editör:Yakın, Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8

İletişimde Post Yazılar

Bölüm Adı:Postmodern Pazarlama Çağında Reklam Anlayışında Meydana Gelen Değişim, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:Pira, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-109-0, Bölüm Sayfaları:487 -514

İletişimde Sosyal Medya Sosyal Medyada İletişim

Bölüm Adı:Sosyal Medyada Kimlik Temsilinin Mekan Üzerinden Okunması: Foursquare, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE,YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Kalkedon Yayınları, Editör:Özlem Oğuzhan, Basım sayısı:1, ISBN:9786054979318, Bölüm Sayfaları:199 -240

Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları

Bölüm Adı:Bilgi İletişim Teknolojileri ve Medya, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları, Editör:ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:260, ISBN:9755918787

İletişime Yeni Yaklaşımlar

Bölüm Adı:Geçmişten Günümüze Erkeklik Rolü Algısı, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları , Editör:Gürüz, Demet; Temel, Ayşen , Basım sayısı:1, ISBN:975-591-855-8,

Dr. Öğr. Üyesi Aslı Burcu Toku

Bölümümüz Öğretim Üyesi Dr. Aslı Burcu Toku’nun “Pazarlama İletişiminde Yapay Zeka Dönemi: Uygulamalar, Değişim ve Dönüşümler” kitabı içerisinde “Ürün İnovasyonunda Yapay Zeka: Hayfene Spice GBT Örneği” başlıklı bölümü yayınlanmıştır

Medya ve Öteki

Bölüm Adı:Ötekileştirmede İtici Bir Güç Olarak Reklam, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Eğitim Yayınları, Editör:Akdal Tuğba, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:176, ISBN:978-625-8108-06-4, Bölüm Sayfaları:101 -121

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya

Bölüm Adı:Sinoptik Bir Gözetim Aracı Olarak Medya ve Modaya Etkisi, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Hiperlink, Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:185 -200

Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları

Bölüm Adı:Sosyal Medya Perspektifinden Parasosyal Etkileşim, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Efe Akademi, Editör:Dumanlı Kürkçü, Duygu, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:234, ISBN:978-625-7601-73-3, Bölüm Sayfaları:203 -230

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Bölüm Adı:Dikkat Ekonomisi Bağlamında Eş Zamanlı Medya Kullanımının Reklama Etkisi, GÜLER Aslı Burcu, Yayın Yeri:Urzeni, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-7941-31-2,

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri I: Tam hizmet Ajansı ve Butik Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:209-228.

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri II: Uzman Ajans, Modüler Hizmet Ajansı, Rolodeks Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:229-248.

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Marka Yönetimi ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:141-158.

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Kurumsal İletişim ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:159-175.

Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü

Bölüm adı: Reklam ve Müzik Birlikteliği,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör:Karatay Serkan, Gezmen Başak,

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-10

Bölüm Adı: İkea Etkisi’ne Reklam Yönlü Bir Yaklaşım,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör: Peltekoğlu Filiz Balta, H. Çiftçi, Sayfa Sayısı: 772, ISBN: ISBN: 978-625-367-321-5, Bölüm Sayfaları:95-116

Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları

Bölüm adı: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına İlişkin Kuramsal Bir Yaklaşım,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: ERDOĞAN EDA BALKAŞ,

Gündelik Hayatta Dijital Çağın Yansımaları

Bölüm adı: Dijital Çağda Hawtorne Etkisinin Yansımaları,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: MEVLÜDE BATUR,

Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün

Tüm Yönleriyle Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik

Bölüm Adı: Gözetim Toplumlarında Bedenlerin Enforme Edilmesi ve Sağlık iletişiminin Rolü,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Akademisyen

Kitabevi, Editör: Yusuf Karaşin, Ali Mesut Temizer,

Barış Çalışmaları, Bölüm adı: Barışın Sembolleştirilmesi: Mitler ve Siyasal Söylemler,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri:Libre Yayınevi, Editör: ERHAN BÜYÜKAKINCI

Küreselleşme Kuramları 1

Bölüm adı: Küreselleşme ve Medya,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Veysel Bozkurt

Covid-19 Pandemisinde Sağlık ve Toplum

Bölüm adı: Hakikat Ötesi Çağın Post Panoptik Gözetim Toplumlarında Post Pandemik Sürece Dair Bir İnceleme,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Muhammed Sinan KARABIYIK, Yusuf Karaşin,

Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar

Bölüm adı: Reklamların Kullandığı “Barış Dili”nin Yaratılmasına Yönelik Bir Saptama,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Bora Öçal,

Dijital Dünyada Medyanın Yapısal Dönüşümü Kitabı

Bölüm adı: Dijital Aktivizmin Yeni Medyadaki Protest Yüzü: Kültür Bozumunun Etkisi,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Platanus Publishing, Editör: Erdoğan Murat,

Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri

Bölüm adı: Postmodern Çağda Tüketim Kültürünün Kaldıracı Olarak Mekan, Medya ve İnsan,

TÖRÜN Ufuk, Yayın Yeri: Nobel Yayınevi, Editör: Meysure Evren Çelik Sütiçer

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-8

Bölüm adı: Halkla İlişkiler Perspektifi Üzerinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Bir İnceleme,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:YENGİN Deniz, ÇİFTÇİ Hasan, Sayfa Sayısı:760, ISBN: ISBN: 978-625-6955-35-6, Bölüm Sayfaları:527-546

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm adı: Ajans Kavramı ve Türleri,

Orha Sevda, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:4-24

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: E-Spor ve Reklam,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,

Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:119-140

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Reklam Spor Etkileşimi,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:249-270

İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler

Bölüm Adı:Genç Cumhuriyet Kimliğinin Benimsetilmesi Sürecinde Köy Enstitüleri’nin Halkla İlişkiler Perspektifinden İncelenmesi,

Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru

İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler

Bölüm Adı: Türkiye’de Halkla İlişkiler Disiplinine Eleştirel Bir Bakış: 1995-2020 Yılları Arası Makalelerin incelenmesi,

Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru,

A’dan Z’ye iletişim Çalışmaları-7

Bölüm adı. SPOR SPONSORLUĞUNUN HABER METİNLERİ ÜZERİNDEN ANALİZİ,

Kortak İrem Yeniceler, Hazar Sevda Orha, Neşeli Duygu, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:ÇİFTÇİ Hasan, ILGIN Hicran Özlem, Sayfa Sayısı:610, ISBN: ISBN: 978-625-8213-95-9, Bölüm Sayfaları: 379-398

Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları

Bölüm adı: Yeni Medyada Kriz Yönetimi,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Efe Akademi Yayınları, Editör:KÜRKÇÜ Duygu Dumanlı

MAKALELER

 

Prof. Dr. Ayhan Biber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doç. Dr. Mehmet Yakın

 

 

 

 

MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018

 

 

 

MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018

 

Dr. Öğr Üyesi Aslı Burcu Toku

 

  • Diderot Etkisi Perspektifinden Pazarlama İletişimi Elemanlarının Anlamlandırılması. Aslı Burcu TOKU, Öneri Dergisi, 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

 

  • Marka İletişim Faaliyetlerinde Sosyal Medya Kullanımı, Sevda Orha Hazar, Yayın Yeri: Yeni Yüzyıl’da iletişim Çalışmaları Dergisi, 2023

 

  • Kurumsal Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Entegre Raporlama: Allianz Türkiye Örneği, Sevda Orha Hazar, Yayın Yeri: İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2023

 

  • Karayel Bilbil, Emel ve Orha Hazar , Sevda (2024). Kurumsal İtibar, Marka Güveni Ve Marka Sadakati Kavramlarına Yönelik Bir Araştırma, Selçuk İletişim.

 

Arş. Gör. Esra Çınar

 

  • Siyasal İletişim ve Nefret Söylemi̇: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri, Çınar Esra, Yayın Yeri: İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2022

 

  • Toku, A. B. (2025). Nöropazarlama Araştırmaları Çerçevesinde Markasızlaşma Stratejisinin Anlamlandırılması. İletişim Çalışmaları Dergisi, 11(1), 1-24.

 

  • Törün, Ufuk (2025). Sağlık Hizmeti Talebinde Influencer Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması, Intermediate İnternational E-Journal Dergisi, ID no: 1523856.

BİLDİRİLER

Prof. Dr. Ayhan Biber

 

 

 

 

 

 

 

Doç. Dr. Mehmet Yakın

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün

 

  • Göç İle Gelen Emeğin Feminizasynu ve Güvenlik Endişelerine BAN-OPTİK Çerçeveden Bakmak, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: İstanbul Rumeli Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Göç Kongresi,
  • Sembollerde Barışı Yorumlamak: Siyasal İletişimde Toplumsal Aktivizm, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Karadeniz Teknik Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi,

 

  • Siyasal Aktivizmde Yeni Medyanın Rolü, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Karadeniz Teknik Üniversitesi 3. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi,

 

  • Dijitalleşen Çağda Sosyal Medyada Bir “Ben” Yaratmak, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Üsküdar Üniversitesi, Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu,

 

 

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

 

 

 

 

  • Kurumsal İletişim Faaliyetleri Kapsamında Dijital Kanalların Kullanımı: Yurtiçi Kargo Firmasına Yönelik Bir Analiz, SEVDA ORHA HAZAR(18.05.2023 – 18.05.2023), Yayın Yeri:10.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, 2023

 

 

 

 

Arş. Gör. Esra Çınar

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr. Öğr. Üyesi Aslı Burcu TOKU

 

Bölüm Hakkında

Fakülte Duyuruları



İstanbul Arel Üniversitesi

Duyurular, Haberler, Etkinlikler

Arel Duyurular


 

 

Arel Etkinlikler


 

 

Basında Arel


 

 

Arel Haberler