Kitap ve Kitap Bölümlerimiz
Prof. Dr. Ayhan Biber
Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler
BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:125, ISBN:9755918841
Küreselleşmenin Yüzleri
Bölüm Adı:Felsefe ve Edebiyatta Küresel Düşler, Küresel Kabuslar, BAŞKAN Filiz, BİBER Ayhan, KEYMAN Fuat, SARIBAY Ali Yaşar, Yayın Yeri:Everest, Editör:BAŞKAN Filiz, Basım sayısı:1,
Halkla İlişkilerde Teorik Bir Çerçeve
BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Vadi, Sayfa sayısı:123, ISBN:9756768592,
Halkla İlişiklerde Temel Kavramlar
BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:127, ISBN:9789944770927,
Savunma Yönetimi – Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel Bilimsel, Sayfa sayısı: 460,
ISBN:9786253930264
Doç. Dr. Mehmet Yakın
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya,
Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven,
Yayın Yeri:Hiperlink Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya
Bölüm Adı:İstanbul Metropoliten Alanındaki Reklam Ajanslarının Yer Seçim Tercihleri Üzerine Bir İnceleme, TARAKÇI SEZEN, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Hiper Yayın, Editör:Yakın, Mehmet; Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:117 -138
Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising
Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Eşiyok, Elif, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:572, ISBN:1799832015, Bölüm Sayfaları:180 -194
Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar
Bölüm Adı:”Filmin Sonu Böyle Mi Olmalıydı?”: Canım Kardeşim Filminde Sunulan Toplumsal Gerçekçiliğin LÖSEV Reklamında Toplumsal Dayanışmaya Dönüşümü, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör:Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7045-75-9, Bölüm Sayfaları:191 -213
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships
Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Information Resources Management Association, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:2012, ISBN:1668462877, Bölüm Sayfaları:361 -375
Debates on Media and Communication Studies
Bölüm Adı:Using Cultural Nostalgia in Corporate Image Advertising: Ziraat Bank 155th Anniversary Ad Example, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Limited, Editör:Doğan, Emrah Öze, Nuran, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:219, ISBN:978-1-912503-73-5, Bölüm Sayfaları:187 -202
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?
Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Urzeni Yayınları,
Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?
Bölüm Adı:Dijital Reklamcılık ve Gerçek Zamanlı Pazarlama: IKEA, Dolu Yağışı Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2, Bölüm Sayfaları:271 -295
Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak
Mehmet Yakın, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Sayfa sayısı:246, ISBN:9786057941305
Contemporary Issues in Labor, Public Finance Administration
Bölüm Adı:Perception Towards Advertising Sector Professionals: Presentation of Advertiser on Ekşi Sözlük, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Ltd., Editör:DEMİRDİZEN ÇEVİK Derya, GEYİK Osman, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:170, ISBN:978-1-912503-85-8, Bölüm Sayfaları:141 -152
Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak
Bölüm Adı:Reklamlar Üzerinden Tartışılan Erkeklik: Gillette ve Egard Reklamları Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:246, ISBN:978-605-7941-30-5, Bölüm Sayfaları:129 -148
Medya ve Beden
Bölüm Adı:Dijital Reklamcılıkta Haz Nesnesi Olarak Erkek Bedeni: Biscolata Carlos Uygulaması Üzerine Eleştirel Bir Söylem, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Detay, Editör:KURUOĞLU Huriye, TÖRE ÖZSEL Kadriye, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:321, ISBN:9786052540527, Bölüm Sayfaları:276 -299
İletişimde Serbest Yazılar
Bölüm Adı:Reklamda Algı Yönetimi, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:PİRA, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-113-7, Bölüm Sayfaları:399 -422
Stratejik Dijital Pazarlama
Bölüm Adı:Dijital Pazarlama Stratejileri, BİLİS ALİ EMRE, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Beta, Editör:Bil Erkan, Özdemir Erkan, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:245, ISBN:978 – 625 – 436 – 040 – 4, Bölüm Sayfaları:21 -46
Reklam Ajansı Yönetimi
Editör: Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6
Sporda Reklamcılık ve Yönetimi
Editör:Yakın, Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8
İletişimde Post Yazılar
Bölüm Adı:Postmodern Pazarlama Çağında Reklam Anlayışında Meydana Gelen Değişim, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:Pira, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-109-0, Bölüm Sayfaları:487 -514
İletişimde Sosyal Medya Sosyal Medyada İletişim
Bölüm Adı:Sosyal Medyada Kimlik Temsilinin Mekan Üzerinden Okunması: Foursquare, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE,YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Kalkedon Yayınları, Editör:Özlem Oğuzhan, Basım sayısı:1, ISBN:9786054979318, Bölüm Sayfaları:199 -240
Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları
Bölüm Adı:Bilgi İletişim Teknolojileri ve Medya, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları, Editör:ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:260, ISBN:9755918787
İletişime Yeni Yaklaşımlar
Bölüm Adı:Geçmişten Günümüze Erkeklik Rolü Algısı, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları , Editör:Gürüz, Demet; Temel, Ayşen , Basım sayısı:1, ISBN:975-591-855-8,
Dr. Öğr. Üyesi Aslı Burcu Toku
Medya ve Öteki
Bölüm Adı:Ötekileştirmede İtici Bir Güç Olarak Reklam, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Eğitim Yayınları, Editör:Akdal Tuğba, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:176, ISBN:978-625-8108-06-4, Bölüm Sayfaları:101 -121
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya
Bölüm Adı:Sinoptik Bir Gözetim Aracı Olarak Medya ve Modaya Etkisi, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Hiperlink, Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:185 -200
Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları
Bölüm Adı:Sosyal Medya Perspektifinden Parasosyal Etkileşim, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Efe Akademi, Editör:Dumanlı Kürkçü, Duygu, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:234, ISBN:978-625-7601-73-3, Bölüm Sayfaları:203 -230
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?
Bölüm Adı:Dikkat Ekonomisi Bağlamında Eş Zamanlı Medya Kullanımının Reklama Etkisi, GÜLER Aslı Burcu, Yayın Yeri:Urzeni, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-7941-31-2,
Reklam Ajansı Yönetimi
Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri I: Tam hizmet Ajansı ve Butik Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:209-228.
Reklam Ajansı Yönetimi
Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri II: Uzman Ajans, Modüler Hizmet Ajansı, Rolodeks Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:229-248.
Sporda Reklamcılık ve Yönetimi
Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Marka Yönetimi ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:141-158.
Sporda Reklamcılık ve Yönetimi
Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Kurumsal İletişim ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:159-175.
Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü
Bölüm adı: Reklam ve Müzik Birlikteliği,
TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör:Karatay Serkan, Gezmen Başak,
A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-10
Bölüm Adı: İkea Etkisi’ne Reklam Yönlü Bir Yaklaşım,
TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör: Peltekoğlu Filiz Balta, H. Çiftçi, Sayfa Sayısı: 772, ISBN: ISBN: 978-625-367-321-5, Bölüm Sayfaları:95-116
Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları
Bölüm adı: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına İlişkin Kuramsal Bir Yaklaşım,
TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: ERDOĞAN EDA BALKAŞ,
Gündelik Hayatta Dijital Çağın Yansımaları
Bölüm adı: Dijital Çağda Hawtorne Etkisinin Yansımaları,
TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: MEVLÜDE BATUR,
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün
Tüm Yönleriyle Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
Bölüm Adı: Gözetim Toplumlarında Bedenlerin Enforme Edilmesi ve Sağlık iletişiminin Rolü,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Akademisyen
Kitabevi, Editör: Yusuf Karaşin, Ali Mesut Temizer,
Barış Çalışmaları, Bölüm adı: Barışın Sembolleştirilmesi: Mitler ve Siyasal Söylemler,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri:Libre Yayınevi, Editör: ERHAN BÜYÜKAKINCI
Küreselleşme Kuramları 1
Bölüm adı: Küreselleşme ve Medya,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Veysel Bozkurt
Covid-19 Pandemisinde Sağlık ve Toplum
Bölüm adı: Hakikat Ötesi Çağın Post Panoptik Gözetim Toplumlarında Post Pandemik Sürece Dair Bir İnceleme,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Muhammed Sinan KARABIYIK, Yusuf Karaşin,
Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar
Bölüm adı: Reklamların Kullandığı “Barış Dili”nin Yaratılmasına Yönelik Bir Saptama,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Bora Öçal,
Dijital Dünyada Medyanın Yapısal Dönüşümü Kitabı
Bölüm adı: Dijital Aktivizmin Yeni Medyadaki Protest Yüzü: Kültür Bozumunun Etkisi,
TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Platanus Publishing, Editör: Erdoğan Murat,
Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri
Bölüm adı: Postmodern Çağda Tüketim Kültürünün Kaldıracı Olarak Mekan, Medya ve İnsan,
TÖRÜN Ufuk, Yayın Yeri: Nobel Yayınevi, Editör: Meysure Evren Çelik Sütiçer
Arş. Gör. Sevda Orha Hazar
A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-8
Bölüm adı: Halkla İlişkiler Perspektifi Üzerinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Bir İnceleme,
Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:YENGİN Deniz, ÇİFTÇİ Hasan, Sayfa Sayısı:760, ISBN: ISBN: 978-625-6955-35-6, Bölüm Sayfaları:527-546
Reklam Ajansı Yönetimi
Bölüm adı: Ajans Kavramı ve Türleri,
Orha Sevda, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:4-24
Sporda Reklamcılık ve Yönetimi
Bölüm Adı: E-Spor ve Reklam,
Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,
Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:119-140
Sporda Reklamcılık ve Yönetimi
Bölüm Adı: Reklam Spor Etkileşimi,
Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:249-270
İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler
Bölüm Adı:Genç Cumhuriyet Kimliğinin Benimsetilmesi Sürecinde Köy Enstitüleri’nin Halkla İlişkiler Perspektifinden İncelenmesi,
Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru
İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler
Bölüm Adı: Türkiye’de Halkla İlişkiler Disiplinine Eleştirel Bir Bakış: 1995-2020 Yılları Arası Makalelerin incelenmesi,
Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru,
A’dan Z’ye iletişim Çalışmaları-7
Bölüm adı. SPOR SPONSORLUĞUNUN HABER METİNLERİ ÜZERİNDEN ANALİZİ,
Kortak İrem Yeniceler, Hazar Sevda Orha, Neşeli Duygu, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:ÇİFTÇİ Hasan, ILGIN Hicran Özlem, Sayfa Sayısı:610, ISBN: ISBN: 978-625-8213-95-9, Bölüm Sayfaları: 379-398
Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları
Bölüm adı: Yeni Medyada Kriz Yönetimi,
Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Efe Akademi Yayınları, Editör:KÜRKÇÜ Duygu Dumanlı
MAKALELER
Prof. Dr. Ayhan Biber
Doç. Dr. Mehmet Yakın
MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018
MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018
Dr. Öğr Üyesi Aslı Burcu Toku
Arş. Gör. Sevda Orha Hazar
Arş. Gör. Esra Çınar
BİLDİRİLER
Prof. Dr. Ayhan Biber
Doç. Dr. Mehmet Yakın
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün
Arş. Gör. Sevda Orha Hazar
Arş. Gör. Esra Çınar
Gözetim Toplumunda Gezginin Deneyimi: Ruhi Çenet Medya Örneğiyle Flaneur Ve Sinoptikon, ESRA ÇINAR (11.05.2023 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme Ve Toplum Sempozyumu, 2023.
WhatsApp Sohbet