Kitap
1.Yakın Mehmet (2025). Eleştirel Kuramlar Işığında Reklamcılık. Nobel Akademik, (Bilimsel Kitap).
Kitap Editörlüğü
1.Yakın Mehmet (2024), Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Nobel Bilimsel (Bilimsel Kitap)
2.Bulut Selda, Yakın Mehmet (2022), Sporda Reklamcılık ve Yönetimi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları (Ders Kitabı)
3.Yakın Mehmet (2021), Reklam Ajansı Yönetimi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları (Ders Kitabı)
4.Yakın Mehmet, Özdoyran Güven (2021), Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya, HiperYayın (Bilimsel Kitap)
5.Yakın Mehmet (2019), Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak, Urzeni Yayınevi (Bilimsel Kitap)
6.Yakın Mehmet (2019), Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?, Urzeni Yayınevi (Bilimsel Kitap)
Kitap Bölümü
1.Yakın Mehmet (2024), Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Bölüm Adı: Dijital Mecranın Pazarlama İletişimi: TikTok – Faydası Çok İletişim Kampanyası, Nobel Bilimsel, Editör: Yakın Mehmet.
2.Yakın Mehmet (2024), Rethinking Media in Light of Current Discussions and Trends, Bölüm Adı: Rethinking Media Through Street Art: An Analytical Study of Banksy’s Impact, Global Academy Publishing House, Editör: Özgökbel Bilis Pınar, Bilis Ali Emre, Baykal Kemal Cem.
3.Yakın Mehmet (2022) Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, Bölüm Adı: Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, IGI Global, Editör: Information Resources Management Association.
4.Tarakçı Sezen, Yakın Mehmet (2021), Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya, Bölüm adı: İstanbul Metropoliten Alanındaki Reklam Ajanslarının Yer Seçim Tercihleri Üzerine Bir İnceleme, Editör: Yakın, Mehmet; Özdoyran, Güven, Hiper Yayın
5.Yakın Mehmet, Bilis Ali Emre (2021) Stratejik Dijital Pazarlama, Bölüm Adı: Dijital Pazarlama Stratejileri, Beta, Editör: Bil Erkan, Özdemir Erkan.
6.Yakın Mehmet (2020) Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Bölüm Adı: Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, IGI Global, Editör: Eşiyok, Elif.
7.Yakın Mehmet (2020) Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar, Bölüm Adı: “Filmin Sonu Böyle Mi Olmalıydı?”: Canım Kardeşim Filminde Sunulan Toplumsal Gerçekçiliğin LÖSEV Reklamında Toplumsal Dayanışmaya Dönüşümü, Gazi Kitabevi, Editör: Özdoyran, Güven.
8.Yakın Mehmet (2019), Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?, Bölüm adı: Dijital Reklamcılık ve Gerçek Zamanlı Pazarlama: IKEA, Dolu Yağışı Örneği, Editör: Yakın, Mehmet, Urzeni Yayınevi
9.Yakın Mehmet (2019), Debates on Media and Communication Studies, Bölüm adı: Using Cultural Nostalgia in Corporate Image Advertising: Ziraat Bank 155th Anniversary Ad Example, IJOPEC Publication Limited, Editör: Doğan, Emrah Öze, Nuran
10.Yakın Mehmet (2019), Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak, Bölüm adı: Reklamlar Üzerinden Tartışılan Erkeklik: Gillette ve Egard Reklamları Örneği, Urzeni Yayınevi, Editör: Yakın, Mehmet
11.Yakın Mehmet (2019), Contemporary Issues in Labor, Public Finance Administration, Bölüm adı: Perception Towards Advertising Sector Professionals: Presentation of Advertiser on Ekşi Sözlük, IJOPEC Publication Ltd., Editör: Demirdizen Çevik Derya, Geyik Osman
12.Yakın Mehmet (2018), Medya ve Beden, Bölüm adı: Dijital Reklamcılıkta Haz Nesnesi Olarak Erkek Bedeni: Biscolata Carlos Uygulaması Üzerine Eleştirel Bir Söylem, Detay, Editör: Kuruoğlu Huriye, Töre Özsel Kadriye
13.Yakın Mehmet (2017), İletişimde Serbest Yazılar, Bölüm adı: Reklamda Algı Yönetimi, Literatürk Academia, Editör:Pira, Aylin
14.Yakın Mehmet (2017), İletişimde Post Yazılar, Bölüm adı: Postmodern Pazarlama Çağında Reklam Anlayışında Meydana Gelen Değişim, Literatürk Academia, Editör: Pira, Aylin
15.Uğurlu Akbaş Özge, Yakın Mehmet (2015), İletişimde Sosyal Medya Sosyal Medyada İletişim, Bölüm adı: Sosyal Medyada Kimlik Temsilinin Mekan Üzerinden Okunması: Foursquare, Kalkedon Yayınları, Editör: Özlem Oğuzhan
16.Yakın Mehmet (2014), Görsel İletişim Tasarımı, Bölüm adı: Görsel İletişim ve Reklamcılık Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Cem Güzeloğlu
17.Yakın Mehmet (2014), Görsel İletişim ve Tasarım, Bölüm adı: Görsel İletişim ve Yaratıcılık, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Cem Güzeloğlu
18.Yakın Mehmet (2006), Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları, Bölüm adı: Bilgi İletişim Teknolojileri ve Medya, Nobel Yayınları, Editör: Zekiye Beril Akıncı Vural
19.Yakın Mehmet (2006), Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları, Bölüm adı: Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnsan Kaynakları, Nobel Yayınları, Editör: Zekiye Beril Akıncı Vural
20.Yakın Mehmet (2005), İletişime Yeni Yaklaşımlar, Bölüm adı: Geçmişten Günümüze Erkeklik Rolü Algısı, Nobel Yayınları, Editör: Gürüz, Demet; Temel, Ayşen
Dergi Editörlüğü
1.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Haziran 2023 Sayısı (Ulakbim)
2.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Aralık 2022 Sayısı (Ulakbim)
3.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Haziran 2022 Sayısı (Ulakbim)
4.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Aralık 2021 Sayısı (Ulakbim)
5.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Haziran 2021 Sayısı (Ulakbim)
6.İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi Aralık 2020 Sayısı (Ulakbim)
Makale
1.Yakın Mehmet (2018). Türkiye’de “Reklamcı” Eğitimi: Reklamcılık Lisans Programları Üzerine Bir İnceleme. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi(47), 291-308
2.Köker Nahit Erdem, Köseoğlu Özgür, Yakın Mehmet (2018). E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Tarafından Pekiştiriliyor mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma. Erciyes İletişim Dergisi, 5(4), 143-162 .
3.Yakın Mehmet, Alaçam Akşit Aslı Ceren (2016). ”Bana Mutluluğun Fotoğrafını Çekebilir Misiniz?”: Instagramda Mutluluk Etiketiyle Paylaşılan Fotoğraflar Üzerine Bir İnceleme. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(44), 1260-1269.
4.Yakın Volkan, Ay İfakat Canan, Yakın Mehmet (2014). Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
5.Yeygel Çakır Sinem, Yakın Mehmet (2007). Kurumsal Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Marka Kimliğinin İletilmesi. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi.
6.Gürel Şadiye Emet, Yakın Mehmet (2007). Ekşi Sözlük Postmodern Elektronik Sözlük. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 4(4), 203-219.
7.Temel Eğinli Ayşen, Kip Sema, Yakın Mehmet (2006). Örgütsel Cinsiyetlerin Örgütsel Davranışa Yansıması. Yönetim ve Ekonomi, Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(1), 27-38.
8.Yakın Mehmet, Yeygel Çakır Sinem (2006). Reklam Ajanslarının İnternetteki Vitrini Kurumsal Web Siteleri. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi, 5(5), 179-214.
9.Gürel Şadiye Emet, Yakın Mehmet (2005). Bir Reklam Mecrası Olarak Ekşi Sözlük. Pİ – Pazarlama İletişimi Kültürü Dergisi, 4(14) (Ulusal).
Bildiri
1.Yakın Mehmet (2019). Reklam Sektörü Çalışanlarına Yönelik Algı: Reklamcının “Ekşi Sözlük”te Sunumu. 10. Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar Uluslararası Kongresi.
2.Yakın Mehmet (2019). Kurum İmajı Reklamlarında Kültürel Nostalji: Ziraat Bankası 155. Yıl Reklam Örneği. International Congress on Current Debates in Social Sciences.
3.Yakın Mehmet (2018). Criticism of Consumer Culture and Advertising on the Street Walls: An Analysis of Graffiti Artist Banksy’s Works. 12th International AGP Conference on Humanities and Social Sciences.
4.Yakın Mehmet (2018). Bilimkurgu Sinemasında Reklamın Geleceğine Dair Öngörüler: Azınlık Raporu Filmi Üzerine Bir Değerlendirme. 16th International Symposium “Communication in the Millennium.
5.Yakın Mehmet (2018). Türkiyede Reklamcı Eğitimi Reklamcılık Lisans Programları Üzerine Bir İnceleme. Dönüşen Dünyada İletişim Rolü Uluslararası Sempozyumu.
6.Yakın Mehmet (2016). Describing Turkey Through Images: A Semiological Analysis of Turkish Airlines Ad “We Are From Turkey”. 5th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences.
7.Elden Müge, Yakın Mehmet (2006). Televizyon Reklamlarında Toplumsal Rol Sunumlarının Çocuğun Sosyalleşme Sürecine Etkisi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi III. Çocuk ve İletişim Kongresi.
Kitap Bölümü
1.Toku Aslı Burcu (2024), Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Bölüm Adı: Dijital İçerik Pazarlaması Uygulamaları: “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” Bir Kahve Belgeseli Örneği, Nobel Bilimsel, Editör: Yakın Mehmet.
2.Toku Aslı Burcu (2023),Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü, Bölüm adı: Reklam ve Müzik Birlikteliği, Nobel Bilimsel Eserler, Editör: Karatay Serkan, Gezmen Başak.
3.Toku Aslı Burcu (2023),A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları, Bölüm Adı: İkea Etkisi’ne Reklam Yönlü Bir Yaklaşım, Nobel Bilimsel Eserler, Editör: Peltekoğlu Filiz Balta, H. Çiftçi.
4.Toku Aslı Burcu (2023),Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları, Bölüm Adı: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına İlişkin Kuramsal Bir Yaklaşım, Eğitim Yayınevi, Editör: Erdoğan Eda Balkaş.
5.Toku Aslı Burcu (2023), Gündelik Hayatta Dijital Çağın Yansımaları, Bölüm Adı: Dijital Çağda Hawtorne Etkisinin Yansımaları, Eğitim Yayınevi, Editör: Mevlüde Batur.
6.Güler Aslı Burcu (2022), Medya ve Öteki, Bölüm Adı: Ötekileştirmede İtici Bir Güç Olarak Reklam, Eğitim Yayınları, Editör: Akdal Tuğba.
7.Toku Aslı Burcu (2022),Sporda Reklamcılık ve Yönetimi, Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Kurumsal İletişim ve Reklam, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın Mehmet.
8.Toku Aslı Burcu (2022),Sporda Reklamcılık ve Yönetimi, Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Marka Yönetimi ve Reklam, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Yakın Mehmet.
9.Güler Aslı Burcu (2021),Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya, Bölüm Adı: Sinoptik Bir Gözetim Aracı Olarak Medya ve Modaya Etkisi, Hiperlink, Editör:Yakın Mehmet.
10.Güler Aslı Burcu (2021),Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları, Bölüm Adı: Sosyal Medya Perspektifinden Parasosyal Etkileşim, Efe Akademi, Editör: Dumanlı Kürkçü Duygu.
11.Toku Aslı Burcu (2021), Reklam Ajansı Yönetimi, Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri II: Uzman Ajans, Modüler Hizmet Ajansı, Rolodeks Ajans, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Yakın Mehmet.
12.Toku Aslı Burcu (2021),Reklam Ajansı Yönetimi, Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri I: Tam hizmet Ajansı ve Butik Ajans, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Yakın Mehmet.
13.Güler Aslı Burcu (2020),Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?, Bölüm Adı: Dikkat Ekonomisi Bağlamında Eş Zamanlı Medya Kullanımının Reklama Etkisi, Urzeni, Editör: Yakın Mehmet.
Makale
1.Toku Aslı Burcu (2023). Diderot Etkisi Perspektifinden Pazarlama İletişimi Elemanlarının Anlamlandırılması. Öneri Dergisi, 18(60), 318-340.
2.Toku Aslı Burcu (2023). Kendini İzleme ve Giyim Ürünlerine Yönelik Tüketim Davranışı İlişkisi. Intermedia International E-journal, 10(18), 72-88.
3.Toku Aslı Burcu (2020). Kurum Kimliğinin Bir Yansıması Olarak Kurumsal Yayınlar: Koç Holding “Bizden Haberler” Ve Çalık Holding “Çalık Haber” Dergilerinin Karşılaştırmalı Analizi. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 8 (17), 13-40 .
4.Toku Aslı Burcu (2023). Reklamcılık Perspektifinden Kaynağın Belirsizleşmesi. :İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 11(23), 281-304.
5.Güler Aslı Burcu (2022). Omniptikon Perspektifinden Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığının Satın Alma Davranışı ile İlişkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi(57), 138-158.
6.Güler Aslı Burcu (2021). Siyasal İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: 2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçimi. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 51-74.
7.Bilbil Karayel Emel, Güler Aslı Burcu (2021). Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığı ve Sosyal Karşılaştırma ile İlişkisi, Intermedia International E-journal, 8(14), 39-57.
8.Toku Aslı Burcu (2025). Nöropazarlama Araştırmaları Çerçevesinde Markasızlaşma Stratejisinin Anlamlandırılması, İletişim Çalışmaları Dergisi, 11(1), 1-24.
Bildiri
1.TOKU Aslı Burcu (2024). CGI (Computer Generated Imagery) Reklamların Etik Açıdan Değerlendirilmesi. I. Uluslararas1 iletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi.
Kitap Bölümü
1.Törün Ufuk (2025), Reklama Dijital Dokunuş, Bölüm Adı: Dijital Reklamda Yapay Zekâ Hükmü: Benlik Kurgusu Sorunsalı, Nobel Bilimsel, Editör: Prof. Dr. Ceyda Deneçli ARIBAKAN, Prof. Dr. Ezgi Öykü YILDIZ BALABAN.
2.Törün Ufuk (2024), Dijital Pazarlama İletişimi; Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Bölüm Adı: Dijital Pazarlamada Giyilebilir Teknoloji Ürün Reklamlarının kullanıcı Deneyimi Fonksiyonu, Nobel Yayınevi, Editör: Mehmet YAKIN.
3.Törün Ufuk (2023), Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar, Bölüm Adı: Reklamların Kullandığı “Barış Dili”nin Yaratılmasına Yönelik Bir Saptama, EFE AKADEMİ Yayınevi, Editör: Bora ÖÇAL.
4.Törün Ufuk (2023), Dijital Dünyada Medyanın Yapısal Dönüşümü, Bölüm Adı: Dijital Aktivizmin Yeni Medyadaki Protest Yüzü: Kültür Bozumunun Etkisi, Platanus Publishing Yayınevi, Editör: Murat ERDOĞAN.
5.Törün Ufuk (2023), Tüketici Manipülasyonu, Bölüm Adı: “Postmodern Çağda Tüketim Kültürünün Kaldıracı Olarak Mekan, Medya ve İnsan, NOBEL YAY. Editör: Meysure Evren ÇELİK SÜTİÇER.
6.Törün Ufuk (2022), Küreselleşme Kuramları, Bölüm Adı: Küreselleşme ve Medya, Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Fakültesi Kitapları, Editör: Prof. Dr. Ünal ŞENTÜRK.
7.Törün Ufuk (2022), Tüm Yönleriyle Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik, Bölüm Adı: Gözetim Toplumlarında Bedenlerin Enforme Edilmesi ve Sağlık İletişiminin Rolü”, Efe Akademi Yayınevi, Editör: Yusuf KARAŞİN.
8.Törün Ufuk (2021), Covid-19 Pandemisinde Sağlık ve Toplum, Bölüm Adı: Hakikat Ötesi Çağın Post Panoptik Gözetim Toplumlarında Post Pandemik Sürece Dair Bir İnceleme”, Efe Akademi Yayınevi, Editör:Sinan KARABIYIK, Yusuf KARAŞİN.
9.Törün Ufuk (2017), Barış Çalışmaları, Bölüm Adı: Barışın Sembolleştirilmesi: Mitler ve Siyasal Söylemler”, Liberte Yayınevi, Editör: Prof.Dr. Erhan BÜYÜKAKINCI.
Bildiri
1.Törün Ufuk (2024). Benlik Sunumunda Yapay Zeka Kullanımı: Bedeni İdealize Etmek” başlıklı bildiri. Arel Üniversitesi 1. ICTAD Kongresi. 10.05.2024. e-ISBN: 978-625-99707-7-6
2.Törün Ufuk (2022). Göç ile Gelen Emeğin Feminizasyonu ve Güvenlik Endişelerine BAN-OPTİK Çerçeveden Bakmak.” başlıklı bildiri. İstanbul Rumeli Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Göç Kongresi. 28.03.2022.
3.Törün Ufuk (2020). “Dijitalleşen Çağda Sosyal Medyada Bir “Ben” Yaratmak” başlıklı bildiri. Üsküdar Üniversitesi, Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu 05.09.2020.
4.Törün Ufuk (2019). Siyasal Aktivizmde Yeni Medyanın Rolü” başlıklı bildiri. Karadeniz Teknik Üniversitesi 3. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi. 12.09.2019
5.Törün Ufuk (2018). Sembollerde Barışı Yorumlamak: Siyasal İletişimde Toplumsal Aktivizm” başlıklı bildiri. Karadeniz Teknik Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi. 15.11.2018.
6.Törün Ufuk (2011) “Türk Otomotiv Sektörünün İstihdam Üzerine Etkilerinin Analizi”, 11.Uluslararası İktisat Öğrencileri Kongresi, Ege Üniversitesi.17 Mayıs 2011.
Kitap Bölümü
1.Orha Hazar, Sevda (2024), Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Bölüm Adı: Dijital Mecranın Pazarlama İletişimi Bağlamında Sponsorluk: Puma’nın Atakaş Hatayspor Sponsorluğu Örneği, Nobel Bilimsel, Editör: Yakın Mehmet.
2.Doğan Erdinç Ece, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Orha Hazar Sevda, Akyıldız Sevim (2022), İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler, Bölüm Adı: Genç Cumhuriyet Kimliğinin Benimsetilmesi Sürecinde Köy Enstitüleri’nin Halkla İlişkiler Perspektifinden İncelenmesi, Himalaya Yayınları, Editör: Özgen Ebru.
3.Doğan Erdinç Ece, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Orha Hazar Sevda, Akyıldız Sevim (2022), İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler, Bölüm Adı: Türkiye’de Halkla İlişkiler Disiplinine Eleştirel Bir Bakış: 1995-2020 Yılları Arası Makalelerin İncelenmesi, Himalaya Yayınları, Editör: Özgen Ebru.
4.Orha Hazar Sevda, (2022), Sporda Reklamcılık ve Yönetimi, Bölüm Adı: E-Spor Ve Reklam, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Editör: Yakın Mehmet
5.Orha Hazar Sevda, (2022), Sporda Reklamcılık ve Yönetimi, Bölüm Adı: Reklam-Spor Etkileşimi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Editör: Yakın Mehmet
6.Kortak Yeniceler İrem, Orha Hazar Sevda, Neşeli Duygu (2022), A’dan Z’ye iletişim Çalışmaları-7, Bölüm Adı: Spor Sponsorluğunun Haber Metinleri Üzerinden Analizi. İksad Yayınları, Editör: Çiftçi Hasan, Ilgın Hicran Özlem.
7.Orha Hazar Sevda (2022), A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-8, Bölüm Adı: Halkla İlişkiler Perspektifi Üzerinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Bir İnceleme, İksad Yayınları, Editör: Yengin Deniz, Çiftçi Hasan.
8.Orha Sevda, (2021), Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları, Bölüm Adı: Yeni Medyada Kriz Yönetimi, Efe Akademi, Editör: Kürkçü Dumanlı Duygu.
9.Orha Hazar Sevda, (2021), Reklam Ajansı Yönetimi, Bölüm Adı: Ajans Kavramı ve Türleri, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Editör: Yakın Mehmet
Makale
1.Orha Hazar Sevda, (2024). Kurumsal İtibar, Marka Güveni ve Marka Sadakati Kavramlarına Yönelik Bir Araştırma. Selçuk İletişim Dergisi, 17(1), 100-131.
2.Orha Hazar Sevda (2023). Marka İletişim Faaliyetlerinde Sosyal Medya Kullanımı. Yeni Yüzyıl’da İletişim Çalışmaları Dergisi, 2(6), 81-95.
3.Orha Hazar Sevda (2023). Kurumsal Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Entegre Raporlama: Allianz Türkiye Örneği. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 11(23), 227-255
Bildiri
1.Orha Hazar Sevda, (2024), Paydaşlarla Etkileşim Kapsamında Çevresel Sürdürülebilirlik: #Temizkengüzel Örneği Üzerinden Bir İnceleme, VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı
2.Orha Hazar Sevda (2024), Artificial Intelligence Research From The Public Reliations Perspective: A Review On Graduate Thesis, I. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi
3.Orha Hazar Sevda, (2023), Kurumsal İletişim Faaliyetleri Kapsamında Dijital Kanalların Kullanımı: Yurtiçi Kargo Firmasına Yönelik Bir Analiz, 10.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm Ve İletişim Sempozyumu
4.Orha Hazar Sevda, (2022), Dijital Çağda Sağlık İletişimi Kampanyaları: “Sigarayı Bırakmanın Tam Zamanı” Kampanyasına Yönelik Bir İnceleme, 9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu.
5.Orha Hazar Sevda, (2022), Marka İletişim Faaliyetlerinde Sosyal Medya Kullanımı, T.C. İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi.
Kitap Bölümü
1.Çınar Esra ve Emecen Merve (2024), Dijital Pazarlama İletişimi: Trendler, Stratejiler ve Başarı Öyküleri, Bölüm Adı: Dijital Pazarlama İletişimi ve Popüler Kültür: Louis Vuitton Örneği, Nobel Bilimsel, Editör: Yakın Mehmet.
Makale
1.Çınar Esra (2022). Siyasal İletişim ve Nefret Söylemi̇: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 10(22), 225-260.
Bildiri
1.Çınar Esra (2024). Sağlık İletişiminde Yapay Zekânın E- Sağlık Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi: “Neyimvar?” Uygulaması Ekseninde Bir Odak Grup Çalışması. 11. Uluslararası İletişim Günleri.
2.Çınar Esra (2024). Ethıcs And Corporate Dıgıtal Responsıbılıty In The Dıgıtal Envıronment: An Evaluatıon Of Turkcell Artıfıcıal Intellıgence Prıncıples. 1. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat Ve Tasarım Kongresi.
3.Çınar Esra (2024). Çevrim İçi Siyasal İletişim: Ekrem İmamoğlu’nun 2024 Yerel Seçimlerinde Instagram Kullanma Pratikleri. 1. Siyaset Ve Yönetim: Küresel Ve Yerel Dinamikler Ulusal Kongresi.
4.Çınar Esra (2024). Sağlık İletişimi Perspektifinde Sosyal Pazarlama: “Sağlıkçılara Şiddet-İzler” Kamu Spotunun Göstergebilimsel Çözümlemesi. 10. Sağlık İletişimi Sempozyumu.
5.Çınar Esra (2023). Gözetim Toplumunda Gezginin Deneyimi: Ruhi Çenet Medya Örneğiyle Flaneur Ve Sinoptikon. I. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu.
6.Çınar Esra ve Günnar Esma (2020).Turizmde Halkla İlişkiler Aracı Olarak Trivago. 6. Uluslararası Turizm Sempozyumu.
7.Kahraman İbrahim, Günnar Esma ve Çınar Esra (2019). Hakikat Sonrası Çağda Yeni Medya: 2019 Yerel Seçimlerine Dair Bir Araştırma. Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler.
WhatsApp Sohbet