06,04.2026 tarihinde Endüstri Mühendisliği Bölümü öğrencilerimiz ve bölüm öğretim elemanlarının katılımıyla “2025-2026 Bahar Dönemi Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı ve Anketlerin Önemi ve Faydaları Semineri” MS Teams uygulaması üzerinden çevrimiçi olarak gerçekleştirilmiştir.