20.04.2026
20.04.2026 tarihinde Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunlarımız, öğrencilerimiz ve bölüm öğretim elemanlarının katılımıyla “2025-2026 Bahar Dönemi Tecrübe Paylaşımı, Mezun-Öğrenci Etkileşimin Değerlendirilmesi, Program Eğitim Amaçları ve Müfredat Gözden Geçirme” toplantısı MS Teams uygulaması üzerinden çevrimiçi olarak gerçekleştirilmiştir.


