02.06.2026

İletişim Fakültesi olarak kampüsümüzde güzel bir bahar molası vermeye hazırlanıyoruz! “Aynı ağacın altında buluşuyoruz!” diyerek düzenlediğimiz pikniğimize tüm öğrencilerimiz ve akademik personelimiz davetlidir.
Fakültemizin bu keyifli buluşmasında bir araya gelmek dileğiyle.
Tarih: 3 Haziran Çarşamba
Saat: 13.00 – 15.00
Yer: Arel POTKAM Bahçe


