Halkla İlişkiler
- Kurumun yıllık reklam planlama süreçlerinin hazırlanması ve uygulanması,
- Reklam mecralarının araştırılıp, bütçelendirilip üst yönetime sunulması,
- Reklam satın alma – ihale ve ajans süreçlerinin yürütülmes,
- Kurum içi – dışı tüm duyuru işlemleri öğrencilere ve dış (mailing- sms),
- Kurumsal etkinliler planlama,
- Üniversitenin etkinlikleri (öğrenci kulüpleri-fakülte-birim vb.) tüm taleplerin alınması değerlendirilmesi,
- Etkinlik takvimi ile alan rezervasyonlarının planlanması,
- Kurumca önemli günlerde organizasyon planlaması ve yürütülmesi (resmi tören-kutlama-anma günleri vb.),
- Yıllık birim faaliyet raporunun hazırlanması süreçleri,
- Birim yıllık hedeflerin hazırlanması süreçleri,
- Yıllık bütçe hazırlanması Reklam planlama ve mecra süreçlerinin takibi,
- Günlük medya takip işleri Gazete ilan- TV yayın ve programlarının geri plandaki hazırlıkları,
- Kurumsal mail adresi takibi ve kontrolü,
- Kurum içi duyuru maillerinin yapılması ve kontrolü Web sitesine içerik girişlerinin sağlanması,
- Kurum içi – kurum dışı paydaş ilişkilerinin yürütülmesi (ajans-medya kuruşları- rakipler vb.),
- Kurumsal web sayfasının içerik kontrolü veri güncellemesi,
- Basın bülteni, dergi, röportaj, broşür gibi tanıtım ve iletişim materyalleri geliştirme ve içerik oluşturma,
- Yeni yıl kutuları, davetiye, tebrik kartı vb. gönderimi hazırlık süreçleri.
Medya İlişkileri
- Basın yansıması olacak içerikler üretilmesi, dijital ve geleneksel medya araçları ile paylaşılması,
- Kurum içinde gerçekleşen çalışmaların, basın bültenlerinin oluşturulması ve basına servis edilmesi,
- Kurumun günlük, haftalık, aylık ve yıllık medya takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve raporlanması,