31.05.2024
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri hazırlamış oldukları iletişim kampanyası projelerini sektör profesyonelleri ile paylaştı.
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü dördüncü sınıf öğrencileri, Bitirme Projesi-II dersi kapsamında hazırladıkları iletişim kampanyalarını, Bizim Yağ markasının dijital iletişim süreçlerini yürüten OPN Forte Ajansı yetkililerine sundu. Öğrenciler tarafından hazırlanan kampanyalar, jüri tarafından büyük bir beğeni ile takdir edildi.
Ajans yetkilileri, sunulan üç projeyi de beğendiklerini belirterek geliştirilebilir yönler açısından değerlendirmelerde bulundu. Öğrencilerin sunumlarının sektörün geleceği adına kendilerini mutlu ettiğini belirten yetkililer, sunumlar ve genel değerlendirme sonrasında dereceye giren projeleri ödüllendirdi.
“Projeler Profesyonel Düzeyde Markalara Sunulabilecek Nitelikte”
Aynı zamanda dereceye giren projelerin beş kişilik jüri tarafından seçildiği etkinlikle sunulan projelerin profesyonel düzeyde hazırlandığını ifade eden sektör temsilcileri öğrencilerin gelecek vadettiğini ve sektöre önemli katkılar sağlayacaklarını ifade etti.
Yapılan değerlendirmeler sonucunda ise A Single Way Ajansı birinci olurken Live Agency ikinci, Kaizen Ajansı üçüncü olmayı başardı. Jüri üyeleri, üç grubu da çok başarılı bulduklarını, projelerin profesyonel düzeyde ve markalara sunulabilecek nitelikte olduğunu belirttiler.
Sektör ile öğrencileri bir araya getiren ve iş ile staj imkanları hakkında öğrencilere önemli bilgiler verilen etkinlik, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Mehmet Yakın, ajans yetkilileri ve öğrencilerin toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.