AKADEMİK
AKADEMİK
FAKÜLTELER
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Öğrencilerimizin TÜBİTAK 2209-A Başarısı
Sosyal Hizmet Bölümü öğrencilerimiz, akademik danışmanları eşliğinde yürüttükleri projelerle TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında destek almaya hak kazanmıştır.
Proje Başlığı: Toplumsal Normların Psiko-Sosyal Sorunlara Neden Olma ve Destek Hizmetlerine Erişimi Engelleme Durumunun Sosyal Çalışma Perspektifinden Değerlendirilmesi
Öğrenciler: Emin Hikmet Polat, Elifnaz Gürcüoğlu, Hilal Ünver
Proje Başlığı: Çocuk İşçilerin Sorunları: Gıda Sektörü Örneği
Öğrenciler: Elif Özdemir, Esmanur Karakoç, Minenur Demir, Şevval Esgice
Yayın: Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), ss. 50–68
Makale linki
Proje Başlığı: Ergenlerin Yeni Rol Modelleri Sosyal Medya Fenomenleri: TikTok Örneği
Öğrenciler: Beyza Şen, Açelya Aygün, Merve Güngör, Buse Çift
Yayın: Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), ss. 69–88
Bu başarılarından dolayı tüm öğrencilerimizi ve danışman hocalarımızı tebrik eder, çalışmalarında başarılar dileriz.
Sosyal Hizmet Bölümü Öğrenci Yayınları |
|||
Öğrenciler |
Proje Başlığı |
Yıl |
Yayın |
Elif Özdemir, Esmanur Karakoç, Minenur Demir, Şevval Esgice |
Çocuk İşçilerin Sorunları: Gıda Sektörü Örneği |
2024 |
Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), Ss. 50-68. ISSN: 2980-0439 |
Beyza Şen, Açelya Aygün, Merve Güngör, Buse Çift |
Ergenlerin Yeni Rol Modelleri Sosyal Medya Fenomenleri: TikTok Örneği |
2024 |
Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), Ss. 69-88. ISSN: 2980-0439 |
Arel Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümünün Artıları:
1. Akademik kadrosunun Sosyal Hizmet alanıyla doğrudan ilişkili öğretim elemanlarından
oluşması
2. “Akademik kadrosunda;
-TRT gibi saygın kuruluşlarla çalışan,
-Diğer üniversitelerde ders kitabı olarak okutulan nitelikli akademik kitapları olan,
-Devlet kurumlarıyla iş birliği içinde proje yürütme deneyimine sahip öğretim
elemanlarının bulunması”
3. Bölüm öğretim elemanlarının öğrencilerle iletişimlerinin güçlü olması
4. Bölüm öğrencilerinin bilinçli tercih yaparak gelmiş olmaları
5. Bölümde eleştirel düşünce kazandıracak eğitim anlayışının benimsenmiş olması
6. Özel gereksinimi olan öğrencilerin ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar yapılması
7. Bölüm öğretim elemanlarının akreditasyonla ilgili bilgi birikimlerinin ve farkındalıklarının
yüksek olması
8. Bölümün mezunlarla iletişim halinde olması
9. İşletmede mesleki eğitim uygulama alanlarının bölüm tarafından organize edilmesi
10. Öğrencilerin işletmede mesleki eğitim uygulamalarında farklı çalışma alanlarında
deneyim kazanmalarının sağlanması
11. Bölümün bulunduğu yerleşkenin merkezi konumda ve toplu taşıma güzergahında
bulunması
12. Bölümün ulusal ve uluslararası etkinliklerle öğrencilere ve topluma katkı sağlaması
13. Mezun öğrencilerin uygulamalı derslerde bölüme destek vermesi
14. Mezun öğrencilerin çalıştığı kurumlarla bölüm arasında iş birliklerinin sağlanmış olması
15. Dijital platformlar üzerinden gerçekleştirilen ulusal ve uluslararası etkinliklerle geniş
kitlelere ulaşılmış olması
WhatsApp Sohbet