fbpx
Sağlık Bilimleri Fakültesi

Bölümün Başarıları

Sosyal Hizmet

AKADEMİK

FAKÜLTELER

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Öğrencilerimizin TÜBİTAK 2209-A Başarısı

 

Sosyal Hizmet Bölümü öğrencilerimiz, akademik danışmanları eşliğinde yürüttükleri projelerle TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında destek almaya hak kazanmıştır.

 

Proje BaşlığıToplumsal Normların Psiko-Sosyal Sorunlara Neden Olma ve Destek Hizmetlerine Erişimi Engelleme Durumunun Sosyal Çalışma Perspektifinden Değerlendirilmesi

Öğrenciler: Emin Hikmet Polat, Elifnaz Gürcüoğlu, Hilal Ünver

 

Proje BaşlığıÇocuk İşçilerin Sorunları: Gıda Sektörü Örneği

Öğrenciler: Elif Özdemir, Esmanur Karakoç, Minenur Demir, Şevval Esgice
Yayın: Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), ss. 50–68
Makale linki

 

Proje BaşlığıErgenlerin Yeni Rol Modelleri Sosyal Medya Fenomenleri: TikTok Örneği

Öğrenciler: Beyza Şen, Açelya Aygün, Merve Güngör, Buse Çift
Yayın: Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), ss. 69–88

Makale linki

 

Bu başarılarından dolayı tüm öğrencilerimizi ve danışman hocalarımızı tebrik eder, çalışmalarında başarılar dileriz.

Sosyal Hizmet Bölümü Öğrenci Yayınları

Öğrenciler

Proje Başlığı

Yıl

Yayın

Elif Özdemir, Esmanur Karakoç, Minenur Demir, Şevval Esgice

Çocuk İşçilerin Sorunları: Gıda Sektörü Örneği

2024

Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), Ss. 50-68. ISSN: 2980-0439

Beyza Şen, Açelya Aygün, Merve Güngör, Buse Çift

Ergenlerin Yeni Rol Modelleri Sosyal Medya Fenomenleri: TikTok Örneği

2024

Oditoryum: Eleştirel Sosyal Bilimler Dergisi, 3(4), Ss. 69-88. ISSN: 2980-0439

Arel Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümünün Artıları:

1. Akademik kadrosunun Sosyal Hizmet alanıyla doğrudan ilişkili öğretim elemanlarından
oluşması
2. “Akademik kadrosunda;
-TRT gibi saygın kuruluşlarla çalışan,
-Diğer üniversitelerde ders kitabı olarak okutulan nitelikli akademik kitapları olan,
-Devlet kurumlarıyla iş birliği içinde proje yürütme deneyimine sahip öğretim
elemanlarının bulunması”
3. Bölüm öğretim elemanlarının öğrencilerle iletişimlerinin güçlü olması
4. Bölüm öğrencilerinin bilinçli tercih yaparak gelmiş olmaları
5. Bölümde eleştirel düşünce kazandıracak eğitim anlayışının benimsenmiş olması
6. Özel gereksinimi olan öğrencilerin ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar yapılması
7. Bölüm öğretim elemanlarının akreditasyonla ilgili bilgi birikimlerinin ve farkındalıklarının
yüksek olması
8. Bölümün mezunlarla iletişim halinde olması
9. İşletmede mesleki eğitim uygulama alanlarının bölüm tarafından organize edilmesi
10. Öğrencilerin işletmede mesleki eğitim uygulamalarında farklı çalışma alanlarında
deneyim kazanmalarının sağlanması
11. Bölümün bulunduğu yerleşkenin merkezi konumda ve toplu taşıma güzergahında
bulunması
12. Bölümün ulusal ve uluslararası etkinliklerle öğrencilere ve topluma katkı sağlaması
13. Mezun öğrencilerin uygulamalı derslerde bölüme destek vermesi
14. Mezun öğrencilerin çalıştığı kurumlarla bölüm arasında iş birliklerinin sağlanmış olması
15. Dijital platformlar üzerinden gerçekleştirilen ulusal ve uluslararası etkinliklerle geniş
kitlelere ulaşılmış olması

Bölüm Hakkında

Bu kapanacak 20 saniye