02.06.2026 tarihinde Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunlarımız, öğrencilerimiz ve bölüm öğretim elemanlarının katılımıyla “2025-2026 Bahar Dönemi Tecrübe Paylaşımı ve Mezun-Öğrenci Etkileşimi” toplantısı MS Teams uygulaması üzerinden çevrimiçi olarak gerçekleştirilmiştir.