Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı olarak 2. sınıf öğrencilerimizle keyifli bir piknik etkinliği gerçekleştirdik.
Derslerin yoğun temposuna kısa bir mola vererek doğayla buluştuğumuz bu günde; öğrencilerimiz hem birlikte vakit geçirme hem de dayanışma ve iletişimi güçlendirme fırsatı buldu. Eğlenceli sohbetler, oyunlar ve paylaşılan anılarla dolu güzel bir etkinliği daha geride bıraktık.
Etkinliğimize katılım sağlayan ve bizlere eşlik eden değerli hocalarımız Öğr. Gör. Yonca Yıldırım ve Öğr. Gör. Semiha Aydemir’in katkılarıyla etkinlik verimli ve anlamlı bir şekilde tamamlandı.
Birlikte öğrenmeye, üretmeye ve güzel anılar biriktirmeye devam edeceğiz.


