İletişim bilimlerine ilişkin kuramsal bilgi ve terminolojiyi kazandırmak.
Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler, reklamcılık, kitle iletişimi, kişilerarası iletişim gibi farklı konulara hâkim olmalarını sağlamak için yardımcı olmak.
Yeni medya kuramları ve uygulamaları hakkında bilgi ve yetkinlik kazanmaları açısından yardımcı olmak.
İletişim araçlarının işletmelerde, sivil toplum kuruluşlarında, kamu kurumlarında ve gündelik yaşamda kullanımına ilişkin projeler geliştirme konusunda inisiyatif kullanma becerisi kazandırmak.
İçinde yer aldıkları kurumlarda iletişim politikalarını ve stratejilerini belirleyebilecek öngörü ve birikimi ve iletişim projelerinde liderlik yapabilme yeteneğini kazandırmak.
İletişim ve medyanın diğer sektörlerle ve toplumsal etkileriyle ilişkisini kurabilme becerisini kazandırmak.
Küresel projelerde yer almaları ve küresel bir perspektifle çözümler üretebilmeleri için yardımcı olmak.