Bölümümüz, Halkla İlişkiler ve Reklamı kapsaması yönüyle öğrencilerimizin Halkla İlişkiler ve Reklam alanlarından birine yönelerek uzmanlık kazanabilmesine imkân sağlamaktadır.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilere kuramsal iletişim alanında yetkinlik kazandıracak derslerin yanı sıra, kampanya planlama, masaüstü yayıncılık ve reklam yazarlığı gibi uygulama dersleriyle birlikte kendilerini geliştirebilmelerine olanak sağlamaktadır. Bölümün sektörle iç içe olmasıyla öğrencilerimizin sektör uzmanlarıyla tanışması, iş süreçlerine katılmalarında destekleyici bir etken olmaktadır.
Mezunların çalışma alanları;
-Kamu ve özel kuruluşların kurumsal iletişim departmanları
-Kamu ve özel kuruluşların sosyal medya departmanları
-Geleneksel ve-veya dijital reklam ajansları
-Halkla ilişkiler ajansları
-Medya kuruluşları
-Sivil toplum kuruluşları
-Siyasi partiler
-Organizasyon şirketleri
WhatsApp Sohbet