Amaçlar
Bölümün öncelikli amacı öğrencilere hem 2 boyutlu hem de 3 boyutlu olarak çizgi film ve animasyon alanlarındaki disiplinleri kazandırmaktır. Buradan hareketle, temel tasarım dersleri ile birlikte öğrencilere çizim ve farklı sanat disiplinleri tanıtılması da planlanan amaçlar arasındadır. Böylelikle öğrenciler daha geleneksel alanlarda da desteklenmektedir. İlerleyen süreçlerde yine görsel efekt üretimi, stop motion video tekniği, senaryo yazımı, karakter animasyonu, konsept tasarım ve animasyon film yapım gibi oluşturulan disiplini destekleyecek farklı disiplinler de sağlanmaktadır. Bu sağlanan çoklu disiplinler sonrasında ise öğrenciye gitmek isteyeceği yön konusunda olabildikçe kolaylık sağlanabilmesi hedeflenmektedir.
Hedefler
1.Estetik değerlerden beslenerek, teknik olarak hayal edebildiği veya örneklenen animasyonu yapabilecek donanımı kazandırmak.
2.Çizgi film, animasyon, oyun tasarımı ve özel efekt tasarımı sektörlerinde etkin ve verimli iş sahibi olabilecek yetkinliği kazandırmak.
3.Dijital sanat işi yönetebilme, tüketici iletişimi ve dijital sanat ekipleri ile etkileşimli çalışabilecek değerleri kazandırmak.
4.Mesleği, mesleğin etiği ve kendi meslek bakışını sunabilecek veya ifade edebilecek yetiyi kazandırmak. 5.Alanın gelişmelerini yakından takip edecek, teknoloji ile çağdaş ve alan bilimine katkı sağlayacak bireyler yetiştirmek.
WhatsApp Sohbet