2025/2026 Akademik Yılı Meslek Yüksekokulu Grafik Tasarımı Programı öğrencilerimizin bir yıl boyunca büyük bir özveri ve tutkuyla hazırladığı seçkin çalışmaların yer aldığı sergimizin açılışı, Meslek Yüksekokulu Müdürümüz Sayın Doç. Dr. Esra AYDIN GÖKTEPE’ nin katılımıyla gerçekleştirilmiştir.
Sergide yer alan her bir tasarım, öğrencilerimizin geleneksel teknikleri çağdaş estetik anlayışıyla harmanlayarak özgün bir görsel dile dönüştürme becerisini ortaya koymaktadır. Yaratıcılık, teknik yeterlilik ve sanatsal ifade gücünü yansıtan çalışmalar, öğrencilerimizin akademik gelişim süreçlerinin önemli çıktıları arasında yer almaktadır.
Akademik yıl boyunca ortaya konulan emek ve başarıların somut bir göstergesi niteliğindeki sergimiz, program öğrencilerimize katılım belgelerinin takdim edilmesiyle taçlandırılmıştır.


