fbpx

Bahar Pikniği

Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı Öğrencilerimiz “Bahar Pikniği”nde Bir Araya Geldi!

Düzenlediğimiz “Bahar Pikniği” etkinliğinde öğrencilerimizle birlikte keyifli ve eğlenceli anlar yaşadık.

15 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerimiz, yoğun geçen akademik döneme kısa bir mola vererek birlikte vakit geçirme ve sosyal bağlarını güçlendirme fırsatı buldu. Program Sorumlusu Öğr. Gör. Yonca Yıldırım ve Öğr. Gör. Semiha Aydemir eşliğinde gerçekleştirilen etkinlik boyunca öğrencilerimiz çeşitli aktivitelerle güzel bir gün geçirdi.

Birlik, dayanışma ve paylaşımın ön planda olduğu bu güzel etkinliğe katılım sağlayan tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı olarak öğrencilerimizin yalnızca akademik başarılarını değil; sosyal gelişimlerini, iletişim becerilerini ve kurumsal aidiyet duygularını destekleyen etkinliklere devam etmeyi hedefliyoruz.