fbpx

2025-2026 Dönemi Kayıt Yenileme Bilgileri

03.07.2025

Kayıt Yenileme Tarihleri (01.07.2025-12.09.2025)

2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı için kayıt yenileme yapmak isteyen öğrencilerimizin; 01.07.2025 – 12.09.2025 tarihleri arasında https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme uygulaması üzerinden kayıt yenileme butonuna tıklayarak fiyat oluşturması gerekmektedir. (%100 Burslu öğrencilerin de aynı butonu kullanarak kayıt olması gerekmektedir.)

 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

  • PEŞİN ÖDEME (%5 İndirimli)

Peşin ödeme yapacak öğrencilerimiz, aşağıda yer alan IBAN numaralarına “Öğrenci Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası’’ açıklaması ekleyerek eğitim ücretlerini ödeyebilirler. Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme  adresinde bulunan havale alanına dekontu yüklemeniz gerekmektedir. Dekont yüklemesi yapmayan öğrencilerin kayıt yenileme işlemi tamamlanamamaktadır.

 

Ayrıca kredi kartı ile tek çekim yapılarak %5 indirimli olarak peşin ücret üzerinden ödeme yapılabilir. Kredi kartı ödemenizi https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme adresinden gerçekleştirebilirsiniz.

 

Önemli Not: Finansbank Flex özellikli kartlarda tek çekim yapılmamaktadır.

 

Banka Hesap Bilgileri:

Banka Adı: Vakıfbank / Sefaköy Merkez İstanbul Şubesi

Alıcı Adı: T.C. İstanbul Arel Üniversitesi

İban Numarası: TR73 0001 5001 5800 7357 5143 94

 

2 –  TAKSİTLE ÖDEME

  • Kredi Kartı ile Ödeme:

Taksitli ödemelerde aşağıda belirtilen kredi kartlarına vade farksız 9 eşit taksit uygulanmaktadır.

Kredi kartı ile yapılacak işlemlerde; kredi kartı toplam limitinin eğitim bedeli kadar olması gerekmektedir. Ödenecek ücret alanı manuel değiştirilip birkaç kart ile ödeme yapılabilir.

Anlaşmalı bankalar;

*İş Bankası
*Garanti Bankası
*Yapı Kredi Bankası

*Akbank
*Halk Bankası
*Finansbank
*Vakıfbank

*Ziraat Bankası

 

Önemli Not : TEB ve Denizbank kredi kartı ile yapılan işlemler sistemsel sebeplerle ödeme ekranına yansımadığından Mali İşler Ofisine bilgi verilmesi gerekmektedir.

 

Kredi kartı ödemenizi https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme adresinden gerçekleştirebilirsiniz.

 

  • Vakıfbank Vinov Kampüs ile Taksitlendirme: (En fazla 10 taksit)

Vakıfbank müşterisi değilseniz;

–    Vakıfbank mobili indirip “Vakıfbank Müşterisi Ol” butonuna tıklayabilir veya

– https://www.vakifbank.com.tr/tr/dijital-bankacilik/vakifbank-mobil-ile-uzaktan-bireysel-musteri-olmak web adresinden hesap açılması ile detaylı bilgi alabilirsiniz.

Vakıfbank Müşterisi olduktan sonra aşağıdaki görsellerde yer alan adımları takip edip vinov hesabı oluşturmanız gerekmektedir;

1

2

3

Vinov hesabı oluşturduktan sonra yapılacak işlemler aşağıdaki gibidir.

 

Eğer Vakıfbank müşterisiyseniz;

Gelen ekrandaki bilgileri doldurunuz; (Ödemeyi yapacak Vakıfbank Müşteri Bilgileri)

Önemli Not: Vakıfbank hesabı açılan velinin TC kimlik numarası,cep telefonu ve E-postası girilmelidir. Hatalı bilgi girilmesi durumunda işlem yapılamamaktadır.

  • Cep telefonunuza gelen onay kodunu ekrana giriniz.
  • Banka limitinin onaylanmasını takiben karşınıza gelen ödeme ekranından işlemlerinize devam ediniz.
  • İşlemleri tamamladıktan sonra Vakıfbank mobil uygulamasına girerek sırasıyla Tüm İşlemler=> Vinov İşlemleri=>Vinov Onay İşlemleri menüsünü takip ederek işleminize onay veriniz. Onay verilmeyen kayıtlar tamamlanmayacaktır.

Vinov hesabınızda bakiye bulunmasa dahi kredili hesap limitiniz ile okul taksitlerinizi zamanında ödeyebilirsiniz. Okul taksitlerinizin Hesap limitinden tahsil edildiği durumda hesabınıza faiz tahakkuk etmektedir.

 

Önemli Not: Uzatma kaydı yapacak öğrencilerimiz için;

Normal eğitim süresi içerisinde (hazırlık hariç önlisans 2 yıl, lisans 4 yıl) öğrenimini tamamlamayan öğrenciler kredi başına ödeme yapmaktadır. Ancak güz ve bahar yarıyıllarında alacağı derslerin toplam kredi ücreti, ödemesi gereken yıllık öğrenim ücretinden fazla ise yıllık öğrenim ücreti üzerinden kayıt yenileme yapabilir.

Kredi başı ödeme yapabilmek için akademik danışmanınız tarafından alacağınız derslerin toplam kredi tutarının ARELim ekranına girilmesi gerekmektedir. Hesaplanan güz ve bahar yarıyılı kredi ücretleri ait olduğu yarıyılın başında ödenir.

Yukarıdaki ödeme seçenekleri ile en fazla 5 taksit yapabilir ve peşin ödeme indirimi uygulanmaz.

YABANCI ÖĞRENCİLER İÇİN

Kayıt Yenileme Tarihleri (01.07.2025-12.09.2025)

2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı için kayıt yenileme yapmak isteyen öğrencilerimizin; 01.07.2025 – 12.09.2025 tarihleri arasında https://arelim.arel.edu.tr uygulaması üzerinden kayıt yenileme butonuna tıklayarak fiyat oluşturması gerekmektedir. (%100 Burslu öğrencilerin de aynı butonu kullanarak kayıt olması gerekmektedir.)

 

PEŞİN ÖDEME

Peşin ödeme yapacak öğrencilerimiz, aşağıda yer alan IBAN numaralarına “Öğrenci Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası’’ açıklaması ekleyerek eğitim ücretlerini ödeyebilirler. Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme adresinde bulunan havale alanına dekontu yüklemeniz gerekmektedir. Dekont yüklemesi yapmayan öğrencilerin kayıt yenileme işlemi tamamlanamamaktadır.

 

Alıcı Adı :T.C. İstanbul Arel Üniveersitesi

Açıklama Alanına, Ad Soyad Öğrenci Numarası belirtiniz.

USD İBAN

Ziraat Bankası

TR79 0001 0022 5767 0738 9650 02

USD İBAN

Vakıfbank

TR25 0001 5001 5804 8021 3919 86

USD İBAN

Yapı ve Kredi Bankası

TR98 0006 7010 0000 0076 8376 60

Önemli NOT:Yabancı öğrenciler sadece dolar ödemesi yapabilirler TL olarak yapılan ödeme kayıtları onaylanmayacaktır.