Değerli Öğrencimiz;
Üniversitemizin öğrenim ücretleri ödeme yöntemleri aşağıda detaylı belirtilmiştir.
Öğrencilerin öğrenim ücretleri aşağıdaki 3 yöntemden biri ile ödenebilmektedir.
1 -Peşin Ödeme (%5 indirimli)
2 -Kredi Kartı İle Ödeme
3 -Banka Taksitlendirilmesi ile Ödeme (KMH)
Kayıt işleminin tamamlanabilmesi için belirlenen program ücretinin tamamı ödenmelidir. Program ücretleri yıllık olarak tahsil edilir.
Üniversitemiz yerleşkesine gelinmeden aşağıdaki kanallardan işlem yapılmaktadır:
- Peşin ödemelerin Üniversitemizin aşağıda belirtilen banka hesaplarına yatırılması gerekmektedir.
- Kredi kartı ile tek çekim veya taksitlendirilecek ödemelere ilişkin açıklamalar aşağıda yer almakta olup, ödemeler https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme sayfasından online gerçekleştirilmektedir.
- Banka kanalı ile yapılacak taksitlendirme işlemlerinde size en yakın Yapı ve Kredi Bankası Şubelerinden işlem yapılması mümkündür.
- Tam burslu öğrencilerimiz https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme adresinden kayıtlarını onaylatabilirler.
(Üniversite içerisinde kurum personeli tarafından elden nakit ya da kredi kartı ile ödeme alınmamaktadır.)
- KREDİ KARTI İLE ÖDEME (SANAL POS SİSTEMİ) – (9 Taksit – Vade Farksız)
Bu yöntemde toplam öğrenim ücretine 9 taksit olarak çekim yapılır. Taksitli ödemelerde vade farkı uygulanmamaktadır. Tek çekimde %5 peşin ödeme indirimi uygulanır.
taksit için anlaşmalı banka kartları;
- İş Bankası, Maksimum
- Garanti Bankası, Bonus
- Yapı ve Kredi Bankası, World
- Denizbank, Bonus
- İngbank, Bonus
- Şekerbank, Bonus
- Akbank, Axess
- Halk Bankası, Paraf
- Finansbank
- Vakıfbank
Anlaşmalı olmayan kartlarda tek çekim işlemi yapılır.
Kartınızın Sanal POS üzerinden alışverişe açık olması gerekmektedir.
Kullanılabilir toplam kredi kartı limitinin, en az öğrenim ücreti kadar olması gerekmektedir.
Tek kartta limitinin yeterli olmaması halinde, birden fazla kart ile ödeme yapılabilmektedir.
Kredi Kartı ile ödeme için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.
https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme
2 – PEŞİN ÖDEME
Ödenmesi gereken öğrenim ücretinin tamamının ödenmesi halinde %5 peşin ödeme indirimi uygulanmaktadır.
Eğitimin ücretinizin peşin tutarını öğrenmek için https://arelim.arel.edu.tr/tr/odeme adresine girip %5 peşin ödeme indirimi ekle butonuna tıklayabilir ve aşağıdaki hesap numaralarına EFT/havale yapabilirsiniz.
Banka Adı: Yapı Kredi Bankası
Alıcı Adı: T.C. İstanbul Arel Üniversitesi
Açıklama: T.C. Kimlik No, Ad, Soyad
Lisans Bölümleri İçin | YKB | TR86 0006 7010 0000 0076 9368 16 |
MYO Programları İçin | YKB | TR14 0006 7010 0000 0076 9150 26 |
Yabancı öğrencilerimiz ödemelerini sadece peşin olarak gerçekleştirebilirler.
Yabancı öğrenciler için hesap bilgileri aşağıdaki gibidir;
YÖS | Ziraat Bankası | TR79 0001 0022 5767 0738 9650 02 |
YÖS | YKB | TR98 0006 7010 0000 0076 8376 60 |
YÖS | Vakıfbank | TR25 0001 5001 5804 8021 3919 86 |
Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra aynı link üzerinden dekontun yüklenmesi gerekmektedir.
Dekont yüklenmemesi durumunda mali kaydınız tamamlanamayacaktır.
- KREDİLİ MEVDUAT HESABI (KMH) – EK HESAP SİSTEMİ – (10 Taksit)
KMH başvurularınızı;
-Yapı ve Kredi Bankası şubelerinden gerçekleştirebilirsiniz*
-Mobil Bankacılıktan*
-Yapı ve Kredi Bankası Web Sitesi aracılığı ile yapabilirsiniz*
*Online ya da şube üzerinden yapacağınız işlemler Üniversitemizin Mali İşler Ofisi ekranlarına 24 saat içinde otomatik düşmektedir. Teyit için yerleşkelere gelinmesine ihtiyaç yoktur. 24 saat sonra odeme.arel.edu.tr üzerinden tarafınızdan kontrol sağlanabilir.
İşlemlerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar;
- İlk taksit tarihi banka ile yaptığınız sözleşmede yer alacaktır ve her ayın aynı gününde hesabınızdan çekilecektir.
- Bu sistemde eğitim ücreti yıllık 10 eşit taksitte (taksit sayısını azaltabilir ancak arttırılamaz.) ödenir.
(Vade tarihi her ayın aynı günü olarak otomatik belirlenir.)
- Taksit vade tarihi sonradan değiştirilemez.
Online başvuru hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
Fatura
** Eğitim ücretinin peşin veya taksitli ödenmesi halinde eğitim faturaları 9 eşit şekilde düzenlenmektedir. Faturalar hizmeti alan öğrenci adına düzenlenir. Fatura talebi için ogrencimuhasebesi@arel.edu.tr ile mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz.
Eğitim faturaları Ekim ayından itibaren düzenlenmeye başlanacaktır.