1. Sınıf öğrencilerimizle “Eczane Hizmetleri Önlük Giyme Törenimiz”i gerçekleştirdik.
26 Nisan “Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri Günü”nü kutladığımız bu anlamlı günde önlük giyme törenimizle uzun ve anlamlı bir meslek yolculuğunun başlangıcını yaptık.
Sevgili öğrencilerimiz; yolunuz açık, azminiz daim, meslek hayatınız başarılarla dolu olsun.


